Resenya d' "El llibre del cementiri", per Ninfa Ruiz Zambrano

Aquest mes de Maig hem tingut la nostra primera reunió del Club de Lectura, una experiència que moltes de nosaltres segurament ja esperàvem. Amb la mà al cor, haig de dir que m'ho vaig passar molt bé. Primer, com que no ens coneixem gaire, vam dir el nostre nom, l'edat i el curs, trobant-nos que tot érem noies. Un club de lectura femení! Després, vam començar a comentar el llibre, que ha sigut "El llibre del cementiri" de Neil Gaiman, i totes vam estar d'acord en que no es va agradar gaire. Vam omplir unes fitxes amb la nostra opinió personal, i, per acabar aquesta bona tarda, vam veure uns petits tràilers al YouTube sobre el llibre, tot i que, de fet, encara no se n'ha fet una pel·lícula oficial, encara que tenen prevista de fer una. Ara mateix, estem llegint "Harry Potter i la pedra filosofal" de J.K Rowling, i, jo em moro de ganes de tornar a veure a les meves noves companyes de club!


Ninfa Ruiz Zambrano






Clica aquí per anar a la pàgina

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada