El Racó de la Paula


Bona tarda lectors i lectores,
Benvinguts al meu primer bloc el Racó de la Paula.
Aquí hi trobareu les millors recomanacions i opinions de diferents tipus de llibres. I també hi podreu llegir les meves opinions dels concursos que organitza la biblioteca i si m’ajudeu en podem crear de nous .
Aquest nou bloc conté el meu nom: PAULA
Sóc una Adolescent de 13 anys. Estudio al Cor de Maria i quan s’acabin aquestes vacances tant relaxants començaré. Les meves aficions són: practicar guitarra i llegir, però principalment llegir. Sóc molt lectora. Per a mi llegir és com viatjar em trasllada a una altra dimensió creada per el meu cervell. L’últim llibre que he llegit és un de fa dos segles. Em va traslladar a aquells carrers plens de carruatges portats per a cavalls que es movien a un ritme al·lucinant. Per les voreres veies caminar dones i joves amb uns complements i una vestimenta que amb molta elegància es dirigien a les Gales o als balls i els cavallers les esperaven…i al moment ja havia acabat la història que amb molta alegria i imaginació havia llegit . En aquell moment  vaig sentir una tristesa per haver acabat la novel·la com quan se t’espatlla el joc que més t’agrada. El pots tornar a comprar,però els secrets i les emocions ja les saps i aquesta sensació d’alegria i tristesa l’hauria de poder tenir tothom.
M’ agrada tenir la gran oportunitat de poder ajudar a tots els joves que no troben aquesta sensació. Els ajudaré a descobrir els secrets i les emocions que amaguen els llibres.
                                                                               


2 comentaris: